
Szanowni Klienci,
Usługa BLIK jest dostępna dla wszystkich klientów posidających aplikację mobilną „mToken BS Mrągowo”.
BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji „mToken BS Mrągowo” wygenerować kod BLIK.
Jak aktywować usługę 
- zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
- wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą
- zapoznaj się i zaakceptuj regulamin usługi
- kliknij Dalej i potwierdź aktywację usługi BLIK
Jak płacić za pomocą usługi 
- zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
- wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej „mToken BS Mrągowo”
- wprowadź kod BLIK na stronie sklepu, klawiaturze terminala lub bankomatu
- potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej
Limity płatności dla usługi 
- Limity dla płatności BLIK można sprawdzić w aplikacji mobilnej klikając Więcej > Ustawienia > BLIK > Limity
- Domyślny limit dziennym dla płatności BLIK wynosi 500 zł
- Limity dla płatności BLIK można zmienić w bankowości internetowej eBankNet klikając Mój profil > Zarządzanie limitami
- Maksymalny limit dla płatności BLIK wynosi 5000 zł
Nie masz jeszcze aplikacji mobilnej? Pobierz ją ze sklepu Google Play lub App Store i sparuj ze swoją bankowością internetowym postępując zgodnie z poniższą instrukcją:

- Pobierz aplikację „mToken BS Mrągowo” ze sklepu Google Play
- Zaloguj się do bankowości internatowej eBankNet wchodząc na stronę https://bi.bsmragowo.pl/
- Wejdź w zakładkę Mój profil w wybierz z listy Aplikacja mobilna
- Kliknij Aktywuj aplikację mobilną przez SMS i potwierdź wpisując otrzymane hasło
- Otrzymasz w kolejnej wiadomości Kod Parujący
(Kod Parujący ważny jest przez 10 minut!)
- Uruchom aplikację na smartfonie i kliknij Rozpocznij
Krok 1 -> Wprowadź otrzymany Kod Parujący
Krok 2 -> Podaj swój login do bakowości internetowej
Krok 3 -> ustaw 6-cyfroy PIN służący do logowania w aplikacji
Krok 4 -> Powtórzy ustawiony 6-cyfrowy PIN
Krok 5 -> Nadaj dowolną nazwę utworzonego profilu
Aplikacja „mToken BS Mrągowo” zastępuje jednorazowe hasła SMS
Przez odinstalowaniem aplikacji pamiętaj, aby klikać Usuń profil w Ustawieniach aplikacji lub usunąć powiązane urządzenie w bankowości eBankNet
Regulamin usługi BLIK dostępny TUTAJ