
BLIK
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej.
BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji „mToken BS Mrągowo” wygenerować kod BLIK.
Dlaczego warto?
-
Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
-
Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
-
Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne
Przydatne informacje
Płatność BLIK w 3 krokach
1. Wybierz BLIK w aplikacji mobilnej
2. Wygeneruj jednorazowy kod i podaj go podczas wykonywania transakcji
3. Zatwierdź transakcje w aplikacji mobilnej
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko – zakupy opłacone
Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Czy mogę korzystać z płatności BLIK?
Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w Banku. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
- Limity dla płatności BLIK można sprawdzić w aplikacji mobilnej klikając Więcej > Ustawienia > BLIK > Limity
- Domyślny limit dziennym dla płatności BLIK wynosi 500 zł
- Limity dla płatności BLIK można zmienić w bankowości internetowej eBankNet klikając Mój profil > Zarządzanie limitami
- Maksymalny limit dla płatności BLIK wynosi 5000 zł
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości eBankNet.
Jak aktywować BLIKA?

Następnie kliknąć w „BLIK” i w kolejnym kroku „Przelewy na telefon BLIK”.


Aby zacząć korzystać z usługi zaznaczyć opcję "Odbieraj przelewy na telefon BLIK" oraz zatwierdzić regulamin kodem PIN, który został ustawiony dla aplikacji mobilnej.

Przelewy wykonywane są na numer telefonu odbiorcy (podany w aplikacji naszego lub innego banku). Pieniądze trafią do odbiorcy natychmiastowo, nawet w weekend.
Jak dbać o bezpieczeństwo?
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobilną i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem eBankNet-u lub dzwoniąc do Banku.