Tarcza Finansowa PFR - 1.0 - Umorzenia

10-05-2021

Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.

Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:

  • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.

 

Jak złożyć wniosek o umorzenie w Programie Tarcza Finansowa PFR w Banku Spółdzielczym w Mrągowie?

  1. Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej eBankNet
  2. Po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej, z menu górnego wybierz kafelek „Wnioski"
  3. Następnie wybierz „Wnioski dla Firm eximee"
  4. Zostaniesz przekierowany na platformę Eximee, gdzie dostępny jest Wniosek o umorzenie  w formie nieedytowalnej  przed upływem 12 miesięcy od wypłaty subwencji finansowej. Forma edytowalna dostępna będzie pierwszego dnia po upływie 12 miesięcy od wypłaty subwencji finansowej.
  5. Następnie wybierz  „Wniosek - Umorzenie dla Mikrofirmy/MSP”
  6. Otworzy się formularz wniosku, w którym wypełnij wszystkie wymagane pola  
  7. Po wypełnieniu wniosku kliknij „Wyślij wniosek"

Materiały pomocnicze: