W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony. Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.
Termin
Funkcjonalność / usługa
Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
W sobotę 22.06 w godzinach 06.00-12.00
Moje ID
Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu
Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach
Przez cały weekend od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00
BLIK – przelewy na telefon
Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Elixir
Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
Transakcje walutowe
Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee
Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+
Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian. Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.